A tudásmenedzsment, mint hatékonyságnövelő eszköz
Az információk és az abból felépülő cégen belüli tudás konzisztenciája, transzparenciája és a központosított tudásmenedzsment, amellett, hogy nagyban növeli az ügyfélélményt (az enyémet biztosan) komoly hatékonyságnövelő elem az értékesítés területén is.
Tanácsadóként az utóbbi 3 évben számos helyen láttuk hogyan okoz problémát a széttöredezett tudás. Ez a probléma sok helyen ismert, de inkább lappang, hisz közvetlenül senki nem emeli ki az ügyfélszolgálati fluktuáció vagy éppen a nem megfelelő eladási eredmények okaként a tudásanyagok rendezetlenségét, hisz „van egy központi mappa, ott minden elérhető”.
Nagyon örültünk az IVSZ felkérésének, hogy tartsunk egy figyelemfelkeltő előadást a témában a DigitALL konferencián, hisz így volt alkalmunk átadni a tudás és a mérhető üzleti értékek közötti szoros összefüggéseket és a tudásmenedzsment rendszerekben rejlő szerteágazó lehetőségeket. Köszönjük még egyszer a lehetőséget.
Ahogy mi látjuk a tudásmenedzsmentet
Élőben itt tekinthető meg a fellépésünk, nem érdemes kihagyni : )