JÖVŐÁLLÓ CÉGEKET ÉPÍTÜNK.

Számunkra a digitális transzformáció több, mint buzzword. 

Cloud megoldásokra és iparági legjobb gyakorlatokra támaszkodva segítünk ügyfeleinknek a gyorsabb növekedésben.

consulting_S_iconCreated with Sketch.

Üzleti Tanácsadás

Tanácsadói megközelítésünk célja, hogy ügyfeleink őszinte partnerei legyünk a digitális transzformációban. Hiszünk benne, hogy a modern cloud megoldások és innovatív üzleti modellek segíthetnek gyorsabban nőni és hatékonyabban működni, mint valaha.

A mindenkori egyedi célokat szem előtt tartva problémák helyett lehetőségeket keresünk, hogy a technológiai és üzleti adottságokból közösen hozhassuk ki a legtöbbet.

  • Üzleti stratégia

    A digitalizáció lehetőségeit kiaknázó innovatív üzleti modell közös kidolgozása.

  • Működés és folyamatoptimalizálás

    Eredményorientált folyamatoptimalizálás a hatékonyabb értékesítésért és ügyfélkapcsolatokért. Cél a gyors megtérülés.

  • Termékfejlesztés

    Kutatástól prototípuson át a kész termékig design sprint metodológiával.

  • Projektmenedzsment

    Segítség a mindennapokban, hogy a kidolgozott stratégia biztosan megvalósuljon.

solutions_S_iconCreated with Sketch.

Fókuszterületeink

Tapasztaltak vagyunk üzleti és IT folyamatok optimalizálásában, rendszerek bevezetésében és digitális transzformációban.
Módszertanunk alapja az As-is és To-be modellezés, service design, stratégiaalkotás valamint CRM (értékesítés, ügyfélszolgálat) és marketing automatizációs rendszerek implementálása. Stratégiai gondolkodásmódunkkal támogatni tudjuk az ügyfélutak optimalizálását, omnichannel megoldások bevezetését, és a hűségprogramok kialakítását mind B2B, mind B2C környezetben.
Kiemelten foglalkozunk adatalapú marketinggel és értékesítéssel, valamint AI-alapú megoldásokkal, amelyek elősegítik a hatékony ügyfélkezelést és belső folyamatokat.

Üzleti Analízis

    • Üzleti és IT folyamatok feltérképezése, optimalizálása Business Analyst támogatásával
    •  IT rendszerek bevezetése előtti teljes üzleti elemzés és folyamat dokumentálás

Stratégiaalkotás

  • Üzleti, kereskedelmi, go to market, mérési pontok
  • Szervezetfejlesztés

Customer Journey Mapping

  • Ügyfélutak feltérképezése, fájdalompontok
  • Szegmensek
  • Vásárlói életciklus

 

Digitalizáció és AI lehetőségek

  •  Omnichannel rendszerek bevezetése
  • Digital Signage, Data Lake, Data Driven Marketing
  • AI chatbotok, operátor támogatás, tudásmenedzsment
  • Egyéb mesterséges intelligenciával megtámogatott megoldások
 
 
 

Ügyféltámogatás és CRM

Az egyetlen hivatalos hazai Zendesk partnerként egy gyorsan és könnyen bevezethető ügyfélszolgálati és CRM megoldásból segítünk kihozni a legtöbbet.

A Zendesk segít az erős és hatékony ügyfélkapcsolatok kiépítésében. Könnyű vele elindulni, mégis egyedi igényekre szabható.

Marketing automatizáció

A marketing automatizálása mint folyamat egyaránt magában foglalja a legfrissebb technológiák felhasználását és az e mögött rejlő folyamatok újragondolását.

Segítségével a személyre szabott kommunikációnak köszönhetően a konverzió és az ügyfélélmény jelentősen javul.

A Csapat

Összeszokott csapat vagyunk, összesen 41 évnyi digitális tapasztalattal, amelyet elsősorban a telekommunikációs, pénzügyi és stratégiai tanácsadói szektorokban szereztünk. Nemzetközi szinten egyaránt töltöttünk be döntéshozói és operatív szerepköröket, dolgoztunk 17 európai országban, ennek köszönhetően a legtöbb problémával találkoztunk már, láttunk jó és rossz megoldásokat, és képesek vagyunk egy-egy problémát holisztikusan kezelni mindvégig úgy, hogy a megvalósíthatóságot helyezzük az előtérbe.

Projektjeink során kombináljuk az üzleti látásmódot és adatokat, a kreatív oldalon szerzett tapasztalatunkkal és digitális eszközismeretünkkel. Mi az ügyfeleinkkel együtt dolgozva, co-creation módszerrel szeretünk dolgozni, hogy a megfelelő üzleti hatást érjük el és teljesítjük az elvárásokat. Büszkék vagyunk rá, hogy a Kürt Akadémia Intelligent Marketing képzésének állandó előadói vagyunk. 

Antal

CEO

Tamás

partner

Mirtill

senior consultant

Ezeket mondják rólunk

A MOL Csoport Fogyasztói Szolgáltatások üzletága egy nagyívű digitális transzformáción megy keresztül. Kristóf, Tamás és Mirtill a MOL-os csapatot kulcs feladatkörökben kiegészítve hathatósan segíti az átalakulást. A digitális termékfejlesztéssel,  ügyfélkapcsolat-menedzsmenttel, marketing kampány menedzsmenttel, training-gel kapcsolatos szakmai tudásuk és tapasztalatuk kimagasló, és nem utolsó sorban jó velük együtt dolgozni.”

Mag István

Csoportszintű Digital Factory Vezető MOL

„A Pattern segítségével terveztük újra digitális ügyfélszolgálati folyamatainkat korszerű tudásmenedzsmentre és az automatizált válaszadás fokozatos bevezetésére építve. A sikeres pilot alapján a kiválasztott tudásmenedzsment rendszer implementációja is a Pattern támogatásával valósul meg a jövő év végéig”

Kuhárszki András

Igazgató

“Pattern supported us greatly on the execution of 2020 digitization plan that enabled GO to unlock the new potential of self-care and online sales. Their guidance, structure and great know-how helped us shorten go2market plans and keep the quality.”

Antonio Ivankovic

Chief Customer Experience Officer

“NN wants to be a front runner when it comes to our Marketing capability. For that we need the best partners. Pattern has proven itself to fit that ambition perfectly; Professional, reliable, learning ability and an absolute joy to work with. I’m very proud of our partnership and look forward to our further cooperation.”

Melchior de Ridder

Marketing communication and product management director

Miért válassz minket?

Ügyfél, tanácsadói és ügynökségi oldalon szerzett regionális és nemzetközi tapasztalatunknak köszönhetően képesek vagyunk a feladatok és problémák holisztikus megközelítésére, erős fókuszt helyezve a megvalósíthatóságra.

 

Már dolgoztunk velük

Deutsche Telekom
Market építőipari Zrt.
Vodafone
Procter & Gamble
Roland Berger
UPC Hungary
Johnson & Johnson
Mattel
OTP Bank
Liberty Global
Walt Disney
PwC
IBM
RTL Klub
MVM
Szerencsejáték Zrt.

Iparágak, ahol otthonosan mozgunk
  • Banking
  • Insurance Services
  • Telecommunications
  • FMCG
  • Television & broadcasting
  • Healthcare

Hírek, érdekességek, insightok

Rendszeresen adunk elő konferenciákon, vagy épp szervezünk egyet, valamint blogot is vezetünk. Böngéssz legutóbbi tartalmainkat és ha gondolod, mondd el te is gondolataidat az adott témában.

 

Ábel, a töltő rengetegben – avagy elveszve az elektromos autók töltőoszlop appjaiban –

Hozz ki többet elküldött üzeneteidből az email marketing automatizációval

B2B Marketing Technikák: Az All-Weather Marketing

Lehajtott fejű agilis, avagy hol szúrható el az agilis transzformáció

[Infografika] A marketing automatizáció jelentése és szerepe 2020-ban

[Ingyenes tanulmány] Körkép a hazai marketing automatizációs helyzetről

Antal Hirdi
CEO

Tóni az ELTE Állam- és Jogtudományi Karán summa cum laude diplomázott, ahonnan közvetlenül a PwC Adó- és Jogi Tanácsadás üzletághoz csatlakozott. Társasági adós vezető tanácsadóként jelentős tapasztalatot és meghatározó tudást szerzett a projekt- és people menedzsment, valamint a tanácsadás területén. Valamivel több, mint 4 év után Tóni szerette volna képességeit az adó és a jog világán túl is hasznosítani, ezért elhatározta, hogy ismereteit a digitális területek felé fogja bővíteni. Tóni feleségén kívül rajong még az NBA, az autóvezetés, a Marvel és DC univerzumok iránt, valamint mindenért, ami sport. Örök optimista, aki legszívesebben családja és barátai körében tölti idejét általában nem kevés társasjátékozással fűszerezve.

Tamás Gögge
partner
 

Telekommunikációs és stratégiai tanácsadói tapasztalatát hozza a csapatba. A Deutsche Telekomnál eltöltött három év alatt az európai online ügyfélszolgálati területért, azon belül elsősorban mobilapplikáció-fejlesztésért és bevezetésért felelt, majd a nemzetközi omnichannel kompetencia központot vezette. Ezt megelőzően stratégiai tanácsadóként dolgozott a Roland Bergernél, ahová a Vodafone Magyarországtól igazolt át az ottani selfcare, majd pedig ügyfélélmény csapatok vezetését követően. Közvetlenül a 2008-as pénzügyi válság előtt, alatt és után Írországban, egy pénzügyi kereskedési cégnél dolgozott először digitális területen. Munka mellett első helyen felesége és két gyermeke áll, illetve igyekszik túrázásra, utazásra és sportra is időt szakítani

Mirtill Szászi
senior consultant

Olaszországban folytatott egyetemi tanulmányait befejezve egy digitális biztonsági megoldásokkal és azonosítási technológiákkal foglalkozó piacvezető cégnél helyezkedett el. Később a KPMG budapesti irodájában tanácsadóként kezdett dolgozni, ahol hazai és regionális projektekben is részt vett. Tanácsadói munkájának köszönhetően megismerkedett az energiapiac sajátosságaival, regionális szereplőivel és lehetőségeivel. Új kihívásokat keresve döntött úgy, hogy a digitális terület felé veszi az irányt. Ha tehetné a világ összes pontját bejárná. Amikor utazásra nincs elég ideje szeret a családjával és barátaival különböző programokat szervezni. Nem szereti a fagylaltot.