Az elektromos autó. Számomra mindig is furcsa dolog volt az elektromos autó, se hang, se durrogás, se „igazi” autó érzés.
Veled közösen határozzuk meg, hogy mi az, ami igazán fontos a céged és az ügyfeleid számára, a digitális transzformáció során
Vezetői tanácsadói szolgáltatásaink középpontjában az ügyfeleink digitális átalakítási projektek működtetésére irányulnak.
Tudj meg többetTanácsadói szolgáltatásunk keretein belül vállalatoknak segítünk digitális transzformációs projektek levezénylésében. Hisszük, hogy a digitalizáció minden vállalat esetében máshonnan indul és máshova tart: mások a célok, célcsoportok, más a technológiai érettség vagy a kultúra. Transzformációs metodológiánk elemei épp ezért egymásra épülnek ugyan, de különállóan is értelmezhetőek attól függően, hogy mi a megoldásra váró probléma és hol kapcsolódunk be a folyamatba.
Csapatunk elsősorban komplex szolgáltatásokhoz, termékekhez kapcsolódó tervezési, fejlesztési, értékesítési, használat-ösztönzési feladatok támogatásában szerzett sokéves tapasztalatot, főleg telekommunikációs és pénzügyi szektorokban. Emellett támogattuk már B2B ipari technológiák értékesítési és ügyfélkiszolgálási folyamatainak újragondolását is digitális alapokon.
ÉrdekelCsatorna és disztribúciós stratégia
Összehangoljuk az értékesítési és ügyfélszolgálati csatornák működését.
Retail transzformáció
Segítünk a maximumot kihozni a retail csatornából.
Digitális stratégia
Részletesen kidolgozzuk a digitális csatorna fókuszterületeit.
Prototyping
Koncepciótól az éles tesztig – akár egy hét alatt.
Tender támogatás
Támogatjuk az ideális beszállítók kiválasztását.
Projektmenedzsment
Segítünk sikerre vinni a közös elképzeléseket.
Tapasztalataink szerint két tényező van leginkább hatással a digitális ügyfélélményre: mennyire személyre szabott a vállalat kommunikációja és mennyire konzisztens a különböző csatornákon ügyfeleknek átadott információ. Az omnichannel tudásmenedzsment és a marketing automatizáció olyan területek és képességek, melyek jelentősen javítják mindkét képességet. Emiatt mi is különleges fókuszt helyezünk rájuk, kiegészítve ezzel tanácsadói szolgáltatásainkat.
A tudás és információs menedzsment segít a vállalatnak konzisztensnek maradni minden kommunikációs csatornán, miközben irányított folyamatok segítségével gyorsan és hatékonyan képes növelni az eladásokat és csökkenteni az ügyfélkiszolgálással kapcsolatos költségeket.
ÉrdekelA marketing automatizálása mint folyamat egyaránt magában foglalja a legfrissebb technológiák felhasználását és az e mögött rejlő folyamatok újragondolását. Segítségével a személyre szabott kommunikációnak köszönhetően a konverzió és az ügyfélélmény jelentősen javul.
ÉrdekelRendszeresen adunk elő konferenciákon, vagy épp szervezünk egyet, valamint blogot is vezetünk. Böngéssz legutóbbi tartalmainkat és ha gondolod, mondd el te is gondolataidat az adott témában.
Az elektromos autó. Számomra mindig is furcsa dolog volt az elektromos autó, se hang, se durrogás, se „igazi” autó érzés.
Nehéz lehet eldönteni manapság, hogy melyik az a marketing stratégia, amibe érdemes időt és energiát fektetni, ugyanis millió helyről bombáznak minket üzenetekkel. Egyszer a Messenger bot marketing, máskor az AI machine learning vagy épp a TikTok tartalommarketing van a középpontban, és mindenhonnan azt hallod, hogy ha nem alkalmazod akkor jelentős bevételtől eshetsz el.
,avagy hogyan hozzunk jó döntéseket nehéz időkben.
Minden rosszban van valami jó is, tartja a mondás és ez igaz a Covid-19 Pandémiára is. Magyar digitális tanácsadóként, csak a nyaralásra szánt tartalék feláldozásával sikerült volna kijutnunk a Digital Summit-ra, a járvány miatt azonban a szervezők átköltöztették zoom-ra az eseményt és ezáltal elérhetővé tették azt a számunkra is. A 3 nap egyik legerősebb előadása volt Ty Heather-é, az All Weather Marketing-ről, ez ihlette ezt a cikket. Szenvedélyesen szeretjük azokat az előadásokat, amelyek adatokon alapuló, megalapozott megállapításokat tesznek, actionable, végrehajtható célokat jelölnek ki és meglepő, de igazolt állításokkal tágítják a tudatunkat. Ty előadása mindhárom tételnek megfelelt, ezért is osztjuk most meg az esszenciáját.
“Ti ezt még nem érthetitek… nem látjátok át… még nem tartunk ugyanott az agilis gondolkodásban…” Ha minden alkalommal kaptam volna 1 millió forintot ahányszor ez a mondat elhangzik egy-egy agilis ceremónia során, akkor már rég előtörlesztettem volna a lakáshitelemet.
A Pattern Digital Consulting és az IVSZ – Szövetség a digitális gazdaságért közös tanulmányában a marketing automatizáció jelentését, jelenleg betöltött szerepét és különböző szektorokban, különböző méretű és digitális fejlettségű vállalatoknál használt marketing automatizációs rendszereket vizsgáltuk meg.
A Pattern Digital Consulting és az IVSZ – Szövetség a digitális gazdaságért együttműködésének célja a különböző szektorokban, különböző méretű és digitális fejlettségű cégeknél található marketing automatizációs megoldások feltérképezése volt.
Tanulmányunkban megtalálható 20 mélyinterjú olyan nagyvállalatok marketing vezetőivel, mint a Coca-Cola, NN Biztosító, CIB Bank és a Mastercard, valamint a legnagyobb marketing automatizációs szoftverek szolgáltatóinak inputját is olvashatjátok.
Összeszokott csapat vagyunk, összesen 41 évnyi digitális tapasztalattal, amelyet elsősorban a telekommunikációs, pénzügyi és stratégiai tanácsadói szektorokban szereztünk. Nemzetközi szinten egyaránt töltöttünk be döntéshozói és operatív szerepköröket, dolgoztunk 17 európai országban, ennek köszönhetően a legtöbb problémával találkoztunk már, láttunk jó és rossz megoldásokat, és képesek vagyunk egy-egy problémát holisztikusan kezelni mindvégig úgy, hogy a megvalósíthatóságot helyezzük az előtérbe.
Projektjeink során kombináljuk az üzleti látásmódot és adatokat, a kreatív oldalon szerzett tapasztalatunkkal és digitális eszközismeretünkkel. Mi az ügyfeleinkkel együtt dolgozva, co-creation módszerrel szeretünk dolgozni, hogy a megfelelő üzleti hatást érjük el és teljesítjük az elvárásokat. Büszkék vagyunk rá, hogy a Kürt Akadémia Intelligent Marketing képzésének állandó előadói vagyunk.
2001-ben, első munkahelyén már digitális területen dolgozott: projektmenedzserként kezdte pályafutását egy magyar kormányszervnél a magyar digitális stratégia kidolgozásával. Később egy közepes méretű digitális ügynökséget vezetett, majd váltott a telco szektorba. Hat évet töltött a Vodafone Magyarországnál head of digitalként, majd hármat a Deutsche Telekomnál, ahol vice president of digital transformation and omnichannel szerepkörben felelt a tizenkét európai DT szolgáltató digitális fejlődéséért. Három gyermek büszke édesapja, szerető férj, szenvedélyes horgász és még szenvedélyesebb horgászblogger.
Telekommunikációs és stratégiai tanácsadói tapasztalatát hozza a csapatba. A Deutsche Telekomnál eltöltött három év alatt az európai online ügyfélszolgálati területért, azon belül elsősorban mobilapplikáció-fejlesztésért és bevezetésért felelt, majd a nemzetközi omnichannel kompetencia központot vezette. Ezt megelőzően stratégiai tanácsadóként dolgozott a Roland Bergernél, ahová a Vodafone Magyarországtól igazolt át az ottani selfcare, majd pedig ügyfélélmény csapatok vezetését követően. Közvetlenül a 2008-as pénzügyi válság előtt, alatt és után Írországban, egy pénzügyi kereskedési cégnél dolgozott először digitális területen. Munka mellett első helyen felesége és két gyermeke áll, illetve igyekszik túrázásra, utazásra és sportra is időt szakítani
9 évet töltött különböző telco vállalatoknál, feladata volt többek között a tartalomfejlesztés és user experience csapat vezetése a Vodafone Magyarországnál, illetve e-biznisz tanácsadás a Deutsche Telekomnál UX, selfcare és omnichannel területeken. Szakmai háttere a brandmenedzsment és -tanácsadás ahol ma is ismert márkák alapjainak lefektetéséért és vizuális világuk kialakításáért felelt. Próbál minél több időt tölteni feleségével és barátaival, rajongója a fekete-fehér fotózásnak, imádja ha kutyája Dalia tanítja őt.
Olaszországban folytatott egyetemi tanulmányait befejezve egy digitális biztonsági megoldásokkal és azonosítási technológiákkal foglalkozó piacvezető cégnél helyezkedett el. Később a KPMG budapesti irodájában tanácsadóként kezdett dolgozni, ahol hazai és regionális projektekben is részt vett. Tanácsadói munkájának köszönhetően megismerkedett az energiapiac sajátosságaival, regionális szereplőivel és lehetőségeivel. Új kihívásokat keresve döntött úgy, hogy a digitális terület felé veszi az irányt. Ha tehetné a világ összes pontját bejárná. Amikor utazásra nincs elég ideje szeret a családjával és barátaival különböző programokat szervezni. Nem szereti a fagylaltot.
Folyamatosan keressük a tehetségeket, ha úgy érzed csatlakoznál hozzánk, küldd el Linkedin profilodat az e-mail címünkre.
“A MOL Csoport Fogyasztói Szolgáltatások üzletága egy nagyívű digitális transzformáción megy keresztül. Kristóf, Tamás és Mirtill a MOL-os csapatot kulcs feladatkörökben kiegészítve hathatósan segíti az átalakulást. A digitális termékfejlesztéssel,
“NN wants to be a front runner when it comes to our Marketing capability. For that we need the best partners. Pattern has proven itself to fit that ambition perfectly; Professional, reliable, learning ability and an absolute joy to work with. I’m very proud of our partnership and look forward to our further cooperation.”
“Pattern supported us greatly on the execution of 2020 digitization plan that enabled GO to unlock the new potential of self-care and online sales. Their guidance, structure and great know-how helped us shorten go2market plans and keep the quality.”
Ügyfél, tanácsadói és ügynökségi oldalon szerzett regionális és nemzetközi tapasztalatunknak köszönhetően képesek vagyunk a feladatok és problémák holisztikus megközelítésére, erős fókuszt helyezve a megvalósíthatóságra.
Csapatunk számos országban és kulturális környezetben szerzett már tapasztalatot – ugyanolyan szívesen iszunk meg egy korsó Guiness-t Dublinban, mint kóstolunk rakiját Podgoricában.
Válaszd ki, melyik szolgáltatásról szeretnél többet megtudni és keresni fogunk.
Vagy keress minket itt...
Válaszd ki, melyik szolgáltatásról szeretnél többet megtudni és keresni fogunk.