Menu

A zajban is meghalljuk a dallamot.

 Veled közösen határozzuk meg, hogy mi az, ami igazán fontos a céged és az ügyfeleid számára, a digitális transzformáció során

Tanácsadás

Vezetői tanácsadói szolgáltatásaink középpontjában az ügyfeleink digitális átalakítási projektek működtetésére irányulnak.

Tudj meg többet

Tanácsadói szolgáltatásunk keretein belül vállalatoknak segítünk digitális transzformációs projektek levezénylésében. Hisszük, hogy a digitalizáció minden vállalat esetében máshonnan indul és máshova tart: mások a célok, célcsoportok, más a technológiai érettség vagy a kultúra. Transzformációs metodológiánk elemei épp ezért egymásra épülnek ugyan, de különállóan is értelmezhetőek attól függően, hogy mi a megoldásra váró probléma és hol kapcsolódunk be a folyamatba.

Csapatunk elsősorban komplex szolgáltatásokhoz, termékekhez kapcsolódó tervezési, fejlesztési, értékesítési, használat-ösztönzési feladatok támogatásában szerzett sokéves tapasztalatot, főleg telekommunikációs és pénzügyi szektorokban. Emellett támogattuk már B2B ipari technológiák értékesítési és ügyfélkiszolgálási folyamatainak újragondolását is digitális alapokon.

Érdekel
  1. Csatorna és disztribúciós stratégia

    Összehangoljuk az értékesítési és ügyfélszolgálati csatornák működését.

  2. Retail transzformáció

    Segítünk a maximumot kihozni a retail csatornából.

  3. Digitális stratégia

    Részletesen kidolgozzuk a digitális csatorna fókuszterületeit.

  4. Prototyping

    Koncepciótól az éles tesztig – akár egy hét alatt.

  5. Tender támogatás

    Támogatjuk az ideális beszállítók kiválasztását.

  6. Projektmenedzsment

    Segítünk sikerre vinni a közös elképzeléseket.

Megoldásaink

Tapasztalataink szerint két tényező van leginkább hatással a digitális ügyfélélményre: mennyire személyre szabott a vállalat kommunikációja és mennyire konzisztens a különböző csatornákon ügyfeleknek átadott információ. Az omnichannel tudásmenedzsment és a marketing automatizáció olyan területek és képességek, melyek jelentősen javítják mindkét képességet. Emiatt mi is különleges fókuszt helyezünk rájuk, kiegészítve ezzel tanácsadói szolgáltatásainkat.

Tudásmenedzsment

A tudás és információs menedzsment segít a vállalatnak konzisztensnek maradni minden kommunikációs csatornán, miközben irányított folyamatok segítségével gyorsan és hatékonyan képes növelni az eladásokat és csökkenteni az ügyfélkiszolgálással kapcsolatos költségeket.

Érdekel

Marketing automatizáció

A marketing automatizálása mint folyamat egyaránt magában foglalja a legfrissebb technológiák felhasználását és az e mögött rejlő folyamatok újragondolását. Segítségével a személyre szabott kommunikációnak köszönhetően a konverzió és az ügyfélélmény jelentősen javul.

Érdekel

Hírek, érdekességek, insightok

Rendszeresen adunk elő konferenciákon, vagy épp szervezünk egyet, valamint blogot is vezetünk. Böngéssz legutóbbi tartalmainkat és ha gondolod, mondd el te is gondolataidat az adott témában.

2019. november 15. 6 perc olvasási idő

Merész kérdés? Hiszen ma mindenki az ügyfélélményről beszél. All hands előadásokon minden CEO elmondja, hogy fontos, de tényleg az? Európában 2019-ben mekkora a súlya az ügyfélélménynek egy nagyvállalat életében?

2019. október 8. 6 perc olvasási idő

A keresőoptimalizálás az online marketing egyik leghatékonyabb formája. Most éppen reneszánszát éli – de nem volt ez mindig így.

Aki járatos az online marketingben, az pontosan tudja, hogy ebben az iparágban szinte napról-napra változnak a dolgok.

A cikkben megmutatjuk, hogy vajon hogyan jutottunk el idáig, mi is az a SEO, és melyik az a marketing-csatorna, amelyik képes megszorongatni hatékonyságban a keresőoptimalizálást.

2019. augusztus 5. 13 perc olvasási idő

Mit értünk email marketing alatt?

Sokat lehet olvasni arról, hogy az “e-mail marketing már halott”, ami röviden, butaság.

Erről három érdekesség:

1. Az e-mail használati szokásokról készült egy kutatás a statista.com oldalon amiből látszik, hány százalékunk használ e-mailt

2. A másikat már csak a létezése miatt is meg kell említeni: Email is not dead. But email IS changing az oldal neve. Mindent elmond. 🙂 

3. Egyéb statisztikákat is lehet találni nagyon sok helyen, például itt, ha szeretnétek jobban utána járni.

2019. július 25. 10 perc olvasási idő

A helyes információ, annak átadásának sebessége, transzparenciája és megbízhatósága – a tudásmenedzsment – a vállalatok ügyfélkiszolgálási folyamataiban is kulcskérdés. A “rossz igazság” helytelen információkhoz vezet, amelyek ha eljutnak az ügyfélhez, az befolyásolja a vásárlói élményt, a munkatársak elégedettségét és komoly károkat okozhat bevétel szintjén is.

2019. július 8. 9 perc olvasási idő

Az amerikai hadsereg már 30(!) évvel ezelőtt megállapította, hogy VUCA világban élünk. Mit is jelent ez pontosan?

V – volatility: változékonyság

U – uncertainty: bizonytalanság

C – complexity: komplexitás

A – ambiguity: kétértelműség

2019. július 1. 9 perc olvasási idő

A digitális transzformáció igazi kihívásaival nem könnyű szembenézni.

A Csapat

Összeszokott csapat vagyunk, összesen 41 évnyi digitális tapasztalattal, amelyet elsősorban a telekommunikációs, pénzügyi és stratégiai tanácsadói szektorokban szereztünk. Nemzetközi szinten egyaránt töltöttünk be döntéshozói és operatív szerepköröket, dolgoztunk 17 európai országban, ennek köszönhetően a legtöbb problémával találkoztunk már, láttunk jó és rossz megoldásokat, és képesek vagyunk egy-egy problémát holisztikusan kezelni mindvégig úgy, hogy a megvalósíthatóságot helyezzük az előtérbe.

Projektjeink során kombináljuk az üzleti látásmódot és adatokat, a kreatív oldalon szerzett tapasztalatunkkal és digitális eszközismeretünkkel. Mi az ügyfeleinkkel együtt dolgozva, co-creation módszerrel szeretünk dolgozni, hogy a megfelelő üzleti hatást érjük el és teljesítjük az elvárásokat. Büszkék vagyunk rá, hogy a Kürt Akadémia Intelligent Marketing képzésének állandó előadói vagyunk. 

41
év digitális tapasztalat összesen
7
iparágban volt alkalmunk dolgozni
17
országban láttunk transzformációs projekteket
Kristóf
partner, managing director
Phone
kristof@pattern.hu

Kristóf Fischer

partner, managing director

2001-ben, első munkahelyén már digitális területen dolgozott: projektmenedzserként kezdte pályafutását egy magyar kormányszervnél a magyar digitális stratégia kidolgozásával. Később egy közepes méretű digitális ügynökséget vezetett, majd váltott a telco szektorba. Hat évet töltött a Vodafone Magyarországnál head of digitalként, majd hármat a Deutsche Telekomnál, ahol vice president of digital transformation and omnichannel szerepkörben felelt a tizenkét európai DT szolgáltató digitális fejlődéséért. Három gyermek büszke édesapja, szerető férj, szenvedélyes horgász és még szenvedélyesebb horgászblogger.

  • E-commerce stratégia
  • Digitális selfcare transzformáció
  • Digitális termék design, tervezés és prototyping
  • Digitális operáció tervezés
  • Digitális projekt menedzsment
Phone
  • E-commerce stratégia
  • Digitális selfcare transzformáció
  • Digitális termék design, tervezés és prototyping
  • Digitális operáció tervezés
  • Digitális projekt menedzsment
Tamás
partner
Phone
tamas@pattern.hu

Tamás Gögge

partner

Telekommunikációs és stratégiai tanácsadói tapasztalatát hozza a csapatba. A Deutsche Telekomnál eltöltött három év alatt az európai online ügyfélszolgálati területért, azon belül elsősorban mobilapplikáció-fejlesztésért és bevezetésért felelt, majd a nemzetközi omnichannel kompetencia központot vezette. Ezt megelőzően stratégiai tanácsadóként dolgozott a Roland Bergernél, ahová a Vodafone Magyarországtól igazolt át az ottani selfcare, majd pedig ügyfélélmény csapatok vezetését követően. Közvetlenül a 2008-as pénzügyi válság előtt, alatt és után Írországban, egy pénzügyi kereskedési cégnél dolgozott először digitális területen. Munka mellett első helyen felesége és két gyermeke áll, illetve igyekszik túrázásra, utazásra és sportra is időt szakítani

  • Folyamat optimalizálás
  • Service design workshop tervezés és moderálás
  • Pénzügyi hátás modellezés
  • Digitális projekt menedzsment
  • Omnichannel működési stratégia
Phone
  • Folyamat optimalizálás
  • Service design workshop tervezés és moderálás
  • Pénzügyi hátás modellezés
  • Digitális projekt menedzsment
  • Omnichannel működési stratégia
Dániel
partner
Phone
daniel@pattern.hu

Dániel Farkas

partner

9 évet töltött különböző telco vállalatoknál, feladata volt többek között a tartalomfejlesztés és user experience csapat vezetése a Vodafone Magyarországnál, illetve e-biznisz tanácsadás a Deutsche Telekomnál UX, selfcare és omnichannel területeken. Szakmai háttere a brandmenedzsment és -tanácsadás ahol ma is ismert márkák alapjainak lefektetéséért és vizuális világuk kialakításáért felelt. Próbál minél több időt tölteni feleségével és barátaival, rajongója a fekete-fehér fotózásnak, imádja ha kutyája Dalia tanítja őt.

  • UX stratégia
  • Service design workshop tervezés és moderálás
  • Tudásmenedzsment stratégia és folyamattervezés
  • Omnichannel működési stratégia
  • Digitális projekt menedzsment
Phone
  • UX stratégia
  • Service design workshop tervezés és moderálás
  • Tudásmenedzsment stratégia és folyamattervezés
  • Omnichannel működési stratégia
  • Digitális projekt menedzsment
Mirtill
senior consultant
Phone
mirtill@pattern.hu

Mirtill Szászi

senior consultant

Olaszországban folytatott egyetemi tanulmányait befejezve egy digitális biztonsági megoldásokkal és azonosítási technológiákkal foglalkozó piacvezető cégnél helyezkedett el. Később a KPMG budapesti irodájában tanácsadóként kezdett dolgozni, ahol hazai és regionális projektekben is részt vett. Tanácsadói munkájának köszönhetően megismerkedett az energiapiac sajátosságaival, regionális szereplőivel és lehetőségeivel. Új kihívásokat keresve döntött úgy, hogy a digitális terület felé veszi az irányt. Ha tehetné a világ összes pontját bejárná. Amikor utazásra nincs elég ideje szeret a családjával és barátaival különböző programokat szervezni. Nem szereti a fagylaltot.

  • Tudásmenedzsment tartalomstratégia
  • Tudásanyag fejlesztés és tervezés
  • Digitális projekt menedzsment
Phone
  • Tudásmenedzsment tartalomstratégia
  • Tudásanyag fejlesztés és tervezés
  • Digitális projekt menedzsment
Antal
senior consultant
Phone
antal@pattern.hu

Antal Hirdi

senior consultant
Tóni az ELTE Állam- és Jogtudományi Karán summa cum laude diplomázott, ahonnan közvetlenül a PwC Adó- és Jogi Tanácsadás üzletághoz csatlakozott. Társasági adós vezető tanácsadóként jelentős tapasztalatot és meghatározó tudást szerzett a projekt- és people menedzsment, valamint a tanácsadás területén. Valamivel több, mint 4 év után Tóni szerette volna képességeit az adó és a jog világán túl is hasznosítani, ezért elhatározta, hogy ismereteit a digitális területek felé fogja bővíteni. Tóni feleségén kívül rajong még az NBA, az autóvezetés, a Marvel és DC univerzumok iránt, valamint mindenért, ami sport. Örök optimista, aki legszívesebben családja és barátai körében tölti idejét általában nem kevés társasjátékozással fűszerezve.
  • Design sprint workshop moderálás
  • Chat és chatbot funckionális tervezés
  • Digitális projekt menedzsment
  • Társasági adó
Phone
  • Design sprint workshop moderálás
  • Chat és chatbot funckionális tervezés
  • Digitális projekt menedzsment
  • Társasági adó
Kinga
senior consultant
Phone
kinga@pattern.hu

Kinga Csarmasz

senior consultant

Telekommunikációs és szerencsejáték iparágakban szerzett tapasztalatokat hoz a csapatba. Szlovéniában egy startupnál dolgozott először digitális területen, majd a Vodafone Magyarországnál eltöltött évek alatt csatornamenedzsent feladatokat látott el elsősorban disztribúció és retail fejlesztést illetően. A telcot ideiglenesen maga mögött hagyva a Szerencsejáték Zrtn.-nél belekóstolt a gambling világába először üzletfejlesztési területen, majd pedig termékmenedzseri oldalról a pénzügyi-fizetési szolgáltatások fejlesztésért felelt.
Egy akita inu (Artúr) büszke édesanyja. Ha nem dolgozik, akkor idejét családjával és barátaival tölti sok sporttal, kirándulással, hosszú beszélgetésekkel, olvasással és színházzal, Garbage koncertre járással.

  • Omnichannel működési csatorna
  • Digitális projekt menedzsment
  • Retail transzformáció
  • Payment és fintech szolgáltatások
Phone
  • Omnichannel működési csatorna
  • Digitális projekt menedzsment
  • Retail transzformáció
  • Payment és fintech szolgáltatások

Csatlakoznál hozzánk?

Folyamatosan keressük a tehetségeket, ha úgy érzed csatlakoznál hozzánk, küldd el Linkedin profilodat az e-mail címünkre.

Csatlakoznál hozzánk?

Folyamatosan keressük a tehetségeket, ha úgy érzed csatlakoznál hozzánk, küldd el Linkedin profilodat az e-mail címünkre.

Ezeket mondják rólunk

Melchior de Ridder
Marketing communication and product management director

“NN wants to be a front runner when it comes to our Marketing capability. For that we need the best partners. Pattern has proven itself to fit that ambition perfectly; Professional, reliable, learning ability and an absolute joy to work with. I’m very proud of our partnership and look forward to our further cooperation.”

Antonio Ivankovic
Chief Customer Experience Officer

“Pattern supported us greatly on the execution of 2020 digitization plan that enabled GO to unlock the new potential of self-care and online sales. Their guidance, structure and great know-how helped us shorten go2market plans and keep the quality.”

Kuhárszki András
Igazgató
„A Pattern segítségével terveztük újra digitális ügyfélszolgálati folyamatainkat korszerű tudásmenedzsmentre és az automatizált válaszadás fokozatos bevezetésére építve. A sikeres pilot alapján a kiválasztott tudásmenedzsment rendszer implementációja is a Pattern támogatásával valósul meg a jövő év végéig”
Deutsche Telekom
Market építőipari Zrt.
Vodafone
Procter & Gamble
Roland Berger
UPC Hungary
Johnson & Johnson
Mattel
OTP Bank
Liberty Global
Walt Disney
PwC
IBM
RTL Klub
Banking
Insurance Services
Telecommunications
FMCG
Television & broadcasting
Healthcare

Tapasztalatunk

Ügyfél, tanácsadói és ügynökségi oldalon szerzett regionális és nemzetközi tapasztalatunknak köszönhetően képesek vagyunk a feladatok és problémák holisztikus megközelítésére, erős fókuszt helyezve a megvalósíthatóságra.

Nemzetközi tapasztalat

Csapatunk számos országban és kulturális környezetben szerzett már tapasztalatot – ugyanolyan szívesen iszunk meg egy korsó Guiness-t Dublinban, mint kóstolunk rakiját Podgoricában.

Már dolgoztunk velük
  • Deutsche Telekom
  • Market építőipari Zrt.
  • Vodafone
  • Procter & Gamble
  • Roland Berger
  • UPC Hungary
  • Johnson & Johnson
  • Mattel
  • OTP Bank
  • Liberty Global
  • Walt Disney
  • PwC
  • IBM
  • RTL Klub
Iparágak, ahol otthonosan mozgunk
  • Banking
  • Insurance Services
  • Telecommunications
  • FMCG
  • Television & broadcasting
  • Healthcare

Segíthetünk?

Válaszd ki, melyik szolgáltatásról szeretnél többet megtudni és keresni fogunk.

Vagy keress minket itt...

Telefon
+36 30 444 0276
Segíthetünk?

Válaszd ki, melyik szolgáltatásról szeretnél többet megtudni és keresni fogunk.

Tanácsadás

...
X