Üzleti Tanácsadás
Tanácsadói megközelítésünk célja, hogy ügyfeleink őszinte partnerei legyünk a digitális transzformációban. Hiszünk benne, hogy a modern cloud megoldások és innovatív üzleti modellek segíthetnek gyorsabban nőni és hatékonyabban működni, mint valaha.
A mindenkori egyedi célokat szem előtt tartva problémák helyett lehetőségeket keresünk, hogy a technológiai és üzleti adottságokból közösen hozhassuk ki a legtöbbet.
-
Üzleti stratégia
A digitalizáció lehetőségeit kiaknázó innovatív üzleti modell közös kidolgozása.
-
Működés és folyamatoptimalizálás
Eredményorientált folyamatoptimalizálás a hatékonyabb értékesítésért és ügyfélkapcsolatokért. Cél a gyors megtérülés.
-
Termékfejlesztés
Kutatástól prototípuson át a kész termékig design sprint metodológiával.
-
Projektmenedzsment
Segítség a mindennapokban, hogy a kidolgozott stratégia biztosan megvalósuljon.
Fókuszterületeink
Tapasztaltak vagyunk üzleti és IT folyamatok optimalizálásában, rendszerek bevezetésében és digitális transzformációban.
Módszertanunk alapja az As-is és To-be modellezés, service design, stratégiaalkotás valamint CRM (értékesítés, ügyfélszolgálat) és marketing automatizációs rendszerek implementálása. Stratégiai gondolkodásmódunkkal támogatni tudjuk az ügyfélutak optimalizálását, omnichannel megoldások bevezetését, és a hűségprogramok kialakítását mind B2B, mind B2C környezetben.
Kiemelten foglalkozunk adatalapú marketinggel és értékesítéssel, valamint AI-alapú megoldásokkal, amelyek elősegítik a hatékony ügyfélkezelést és belső folyamatokat.
Üzleti Analízis
- Üzleti és IT folyamatok feltérképezése, optimalizálása Business Analyst támogatásával
- IT rendszerek bevezetése előtti teljes üzleti elemzés és folyamat dokumentálás
Stratégiaalkotás
- Üzleti, kereskedelmi, go to market, mérési pontok
- Szervezetfejlesztés
Customer Journey Mapping
- Ügyfélutak feltérképezése, fájdalompontok
- Szegmensek
- Vásárlói életciklus
Digitalizáció és AI lehetőségek
- Omnichannel rendszerek bevezetése
- Digital Signage, Data Lake, Data Driven Marketing
- AI chatbotok, operátor támogatás, tudásmenedzsment
- Egyéb mesterséges intelligenciával megtámogatott megoldások
Ügyféltámogatás és CRM
Az egyetlen hivatalos hazai Zendesk partnerként egy gyorsan és könnyen bevezethető ügyfélszolgálati és CRM megoldásból segítünk kihozni a legtöbbet.
A Zendesk segít az erős és hatékony ügyfélkapcsolatok kiépítésében. Könnyű vele elindulni, mégis egyedi igényekre szabható.

Marketing automatizáció
A marketing automatizálása mint folyamat egyaránt magában foglalja a legfrissebb technológiák felhasználását és az e mögött rejlő folyamatok újragondolását.
Segítségével a személyre szabott kommunikációnak köszönhetően a konverzió és az ügyfélélmény jelentősen javul.
A Csapat
Összeszokott csapat vagyunk, összesen 41 évnyi digitális tapasztalattal, amelyet elsősorban a telekommunikációs, pénzügyi és stratégiai tanácsadói szektorokban szereztünk. Nemzetközi szinten egyaránt töltöttünk be döntéshozói és operatív szerepköröket, dolgoztunk 17 európai országban, ennek köszönhetően a legtöbb problémával találkoztunk már, láttunk jó és rossz megoldásokat, és képesek vagyunk egy-egy problémát holisztikusan kezelni mindvégig úgy, hogy a megvalósíthatóságot helyezzük az előtérbe.
Projektjeink során kombináljuk az üzleti látásmódot és adatokat, a kreatív oldalon szerzett tapasztalatunkkal és digitális eszközismeretünkkel. Mi az ügyfeleinkkel együtt dolgozva, co-creation módszerrel szeretünk dolgozni, hogy a megfelelő üzleti hatást érjük el és teljesítjük az elvárásokat. Büszkék vagyunk rá, hogy a Kürt Akadémia Intelligent Marketing képzésének állandó előadói vagyunk.
Ezeket mondják rólunk
„A MOL Csoport Fogyasztói Szolgáltatások üzletága egy nagyívű digitális transzformáción megy keresztül. Kristóf, Tamás és Mirtill a MOL-os csapatot kulcs feladatkörökben kiegészítve hathatósan segíti az átalakulást. A digitális termékfejlesztéssel, ügyfélkapcsolat-menedzsmenttel, marketing kampány menedzsmenttel, training-gel kapcsolatos szakmai tudásuk és tapasztalatuk kimagasló, és nem utolsó sorban jó velük együtt dolgozni.”

Mag István
Csoportszintű Digital Factory Vezető MOL
„A Pattern segítségével terveztük újra digitális ügyfélszolgálati folyamatainkat korszerű tudásmenedzsmentre és az automatizált válaszadás fokozatos bevezetésére építve. A sikeres pilot alapján a kiválasztott tudásmenedzsment rendszer implementációja is a Pattern támogatásával valósul meg a jövő év végéig”

Kuhárszki András
Igazgató
“Pattern supported us greatly on the execution of 2020 digitization plan that enabled GO to unlock the new potential of self-care and online sales. Their guidance, structure and great know-how helped us shorten go2market plans and keep the quality.”

Antonio Ivankovic
Chief Customer Experience Officer
“NN wants to be a front runner when it comes to our Marketing capability. For that we need the best partners. Pattern has proven itself to fit that ambition perfectly; Professional, reliable, learning ability and an absolute joy to work with. I’m very proud of our partnership and look forward to our further cooperation.”

Melchior de Ridder
Marketing communication and product management director
Miért válassz minket?
Ügyfél, tanácsadói és ügynökségi oldalon szerzett regionális és nemzetközi tapasztalatunknak köszönhetően képesek vagyunk a feladatok és problémák holisztikus megközelítésére, erős fókuszt helyezve a megvalósíthatóságra.
Már dolgoztunk velük
Deutsche Telekom
Market építőipari Zrt.
Vodafone
Procter & Gamble
Roland Berger
UPC Hungary
Johnson & Johnson
Mattel
OTP Bank
Liberty Global
Walt Disney
PwC
IBM
RTL Klub
MVM
Szerencsejáték Zrt.
Iparágak, ahol otthonosan mozgunk
- Banking
- Insurance Services
- Telecommunications
- FMCG
- Television & broadcasting
- Healthcare
Hírek, érdekességek, insightok
Rendszeresen adunk elő konferenciákon, vagy épp szervezünk egyet, valamint blogot is vezetünk. Böngéssz legutóbbi tartalmainkat és ha gondolod, mondd el te is gondolataidat az adott témában.

Ábel, a töltő rengetegben – avagy elveszve az elektromos autók töltőoszlop appjaiban –
- 2022. febr 17
-
antal