ÜGYFÉLTÁMOGATÁS ÉS CRM

Magyarországon cégmérettől függetlenül gyakran kihívás a korszerű és hatékony ügyféltámogatás megvalósítása.

Az ügyfelek több csatornán történő, személyre szabott kiszolgálása alapfeltétele az ügyfélelégedettség és lojalitás megteremtésének, mégis számos kérdést vet fel a megfelelő rendszer és folyamatok hiányában.

A Zendesk hivatalos magyarországi partnereként ezekre nyújtunk válaszokat.

Nyújts páratlan ügyfélélményt Zendeskkel!

A Zendesk a G2 2023 Best Software Awards által a legjobb ügyféltámogató rendszernek választott ügyfélszolgálati és CRM megoldás, amely segít szintet lépni az ügyfélélményben.

Gyorsan skálázható - a cégeddel nő

Akár egyetlen admin is teljes értékű ügyféltámogatást nyújthat a Zendesk seítségével, de a felhasználók száma és igénybe vett funkciók köre is rugalmasan bővíthető.

A határ a csillagos ég –  a Mailchimp a Zendesk segítségével havonta több, mint 35.000 hibajegyet kezel hatékonyan.

Megkönnyíti az ügyfeleid életét

A Zendesk segítségével a nap 24 órájában, minden csatornán elérhetővé válhatsz ügyfeleid számára. Nincsenek ismételt kérdések, hiszen az előzmények mindig a rendelkezésedre állnak, így az ügyfeleid partnernek érezhetik magukat. 

A Shopify a Zendesk segítségével 92%-os ügyfélelégedettséget ért el az ügyféltámogatás terén.

Önkiszolgáló ügyfélszolgálat

A legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás, ha ügyfeleid önállóan találnak választ kérdéseikre. A márkaarculatra szabható tudástár és GYIK oldalak, fórum és felhasználóbarát chatbot funkció által minden a rendelkezésedre áll, hogy ügyfélszolgálati időn kívül is segíthess ügyfeleidnek.

Az Upwork a Zendesk chatbot segítségével a beérkező megkeresések 58%-át automatizáltan válaszolja meg.

Elégedett kollégák

Egyetlen felületen, egy integrált nézetben kezelheted a beérkező megkereséseket és hibajegyeket. Több, mint 1000 pluginból választhatsz a rendszer személyre szabásánál, hogy a lehető legjobban illeszkedjen céged elvárásaihoz. Minden kollaborációs eszköz adott a hatékonyabb működéshez.

A Polaris a Zendesk segítségével 40%-al növelte az ügyintézői hatékonyságot.

360 fokos ügyfélkép

Hozz létre egy egységes ügyfélprofilt és nyújts személyre szabott ügyfélutakat. Integráld meglévő rendszereiddel, hogy teljes képet kapj ügyfeleidről és egyetlen helyen elemezhesd a különböző csatornákon gyűjtött adatokat.

A Lush 15 ország 950+ üzletének adatát egységesítette a Zendesk segítségével.

Gyors és egyszerű bevezetés

A Zendesk termékfilozófiájának része a gyors bevezethetőség és intuitív felhasználás. Széles körben integrálható és személyre szabható, de szükség esetén akár a legnagyobb vállalatoknál is hetek alatt bevezethető és használható.

A Stanley Black & Decker csupán 3 hét alatt vezette be, 60 honlap és 75 social média csatorna bekötésével. KKV-k esetén ez mindössze pár nap.

Hogyan tudunk segíteni a hatékonyabb ügyféltámogatás megvalósításában?

Ahhoz, hogy cégünk ügyféltámogatói képességét a következő szintre juttassuk és ezzel hosszú távon megfelelő színvonalon szolgálhassuk ki ügyfeleinket, a legmodernebb ügyféltámogatói rendszerből kell, hogy kihozzuk a legtöbbet.

A Zendesk hivatalos partnereként a tervezéstől a bevezetésen át a működésoptimalizálásig támogatjuk ügyfeleinket a folyamatban.

1

Bevezetés és technikai támogatás

1

Bevezetés és technikai támogatás

A szakértői támogatásnak köszönhetően ki tudjátok hozni a maximumot a rendszer adta lehetőségekből. A technikai elakadásokban is tudunk segíteni.

Ha az alábbiakban elakadtál, jó helyen jársz:
  • Kommunikációs csatornák bekötése (email, chat, FB messenger, Instagram DM, whatsapp, stb)

  • Csoportok és szervezet hozzáadása

  • Branding és márkaarculathoz igazítás

  • Munkaidő és ügyfélszolgálati elérhetőség beállítása

  • Hibajegyek beálllítása

  • Tudásbázis létrehozás és finomhangolás

  • Help desk automatizálás chatbottal

  • Automatizációk, makrók létrehozása

  • CSAT és SLA beállítások létrehozása

  • Folyamatfejlesztés támogatása, ideértve a tartalom-életciklus menedzsment kidolgozását

  • Információs architektúra és tudásstruktúra kialakítása

2

CRM audit és tanácsadás

2

CRM audit és tanácsadás

Ha már bevezetésre került a Zendesk, de szeretnétek még tovább fejleszteni az ügyfélélményt vagy megvizsgálni, hogy minden rendszer beállítás megfelelő-e.

Ha az alábbiakban elakadtál, jó helyen jársz:
  • A meglévő tudásanyagok átvilágítása, gap analízis elkészítése

  • Folyamatok átvilágítása iparági legjobb gyakorlatok alapján

  • CSAT és SLA beállítások finomhangolása, elvárt hatékonyság elérése

  • Kommunikációs csatornák finomhangolása (email, chat, FB messenger, Instagram DM, whatsapp, stb)

  • Tudásbázis finomhangolása

  • Dashboardok, mérési logika kialakítása illetve hatékonyabb alkalmazása

  • Automatizációk és chatbot, messaging flow-k optimalizálása

3

Más rendszerekkel való integráció

3

Más rendszerekkel való integráció

A Zendesk önmagában is szuper. Más rendszerekkel integrálva pedig a cég működése még hatékonyabb lehet. Keressük meg együtt az integrációs lehetőségeket!

Ha az alábbiakban elakadtál, jó helyen jársz:
  • Alap sablonokon túlmenő személyre szabás

  • SSO integráció

  • Salesforce, ServiceNow, Microsoft Dynamics vagy egyéb CRM integráció

  • Értékesítés-támogató rendszerekkel való integráció

  • BI rendszerekkel való integráció

4

Felhasználók és adminisztrátorok (tovább)képzése

4

Felhasználók és adminisztrátorok (tovább)képzése

A Zendesk gyorsan és könnyen bevezethető, de úgy, mint minden más rendszernek, ennek a használatát is el kell sajátítani.
Ha az alábbiakban elakadtál, jó helyen jársz:
  • Az ideális szervezeti struktúra megtervezésének támogatása

  • Tudáscikkek szerkesztésének támogatása

  • Végfelhasználói képzések

  • Szervezeten belüli és végfelhasználói használatösztönzés