ÜGYFÉLTÁMOGATÁS ÉS CRM
Magyarországon cégmérettől függetlenül gyakran kihívás a korszerű és hatékony ügyféltámogatás megvalósítása.
Az ügyfelek több csatornán történő, személyre szabott kiszolgálása alapfeltétele az ügyfélelégedettség és lojalitás megteremtésének, mégis számos kérdést vet fel a megfelelő rendszer és folyamatok hiányában.
A Zendesk hivatalos magyarországi partnereként ezekre nyújtunk válaszokat.
Nyújts páratlan ügyfélélményt Zendeskkel!
A Zendesk a G2 2023 Best Software Awards által a legjobb ügyféltámogató rendszernek választott ügyfélszolgálati és CRM megoldás, amely segít szintet lépni az ügyfélélményben.
Gyorsan skálázható - a cégeddel nő
Akár egyetlen admin is teljes értékű ügyféltámogatást nyújthat a Zendesk seítségével, de a felhasználók száma és igénybe vett funkciók köre is rugalmasan bővíthető.
A határ a csillagos ég – a Mailchimp a Zendesk segítségével havonta több, mint 35.000 hibajegyet kezel hatékonyan.
Megkönnyíti az ügyfeleid életét
A Zendesk segítségével a nap 24 órájában, minden csatornán elérhetővé válhatsz ügyfeleid számára. Nincsenek ismételt kérdések, hiszen az előzmények mindig a rendelkezésedre állnak, így az ügyfeleid partnernek érezhetik magukat.
A Shopify a Zendesk segítségével 92%-os ügyfélelégedettséget ért el az ügyféltámogatás terén.
Önkiszolgáló ügyfélszolgálat
A legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás, ha ügyfeleid önállóan találnak választ kérdéseikre. A márkaarculatra szabható tudástár és GYIK oldalak, fórum és felhasználóbarát chatbot funkció által minden a rendelkezésedre áll, hogy ügyfélszolgálati időn kívül is segíthess ügyfeleidnek.
Az Upwork a Zendesk chatbot segítségével a beérkező megkeresések 58%-át automatizáltan válaszolja meg.
Elégedett kollégák
Egyetlen felületen, egy integrált nézetben kezelheted a beérkező megkereséseket és hibajegyeket. Több, mint 1000 pluginból választhatsz a rendszer személyre szabásánál, hogy a lehető legjobban illeszkedjen céged elvárásaihoz. Minden kollaborációs eszköz adott a hatékonyabb működéshez.
A Polaris a Zendesk segítségével 40%-al növelte az ügyintézői hatékonyságot.
360 fokos ügyfélkép
Hozz létre egy egységes ügyfélprofilt és nyújts személyre szabott ügyfélutakat. Integráld meglévő rendszereiddel, hogy teljes képet kapj ügyfeleidről és egyetlen helyen elemezhesd a különböző csatornákon gyűjtött adatokat.
A Lush 15 ország 950+ üzletének adatát egységesítette a Zendesk segítségével.
Gyors és egyszerű bevezetés
A Zendesk termékfilozófiájának része a gyors bevezethetőség és intuitív felhasználás. Széles körben integrálható és személyre szabható, de szükség esetén akár a legnagyobb vállalatoknál is hetek alatt bevezethető és használható.
A Stanley Black & Decker csupán 3 hét alatt vezette be, 60 honlap és 75 social média csatorna bekötésével. KKV-k esetén ez mindössze pár nap.
Hogyan tudunk segíteni a hatékonyabb ügyféltámogatás megvalósításában?
Ahhoz, hogy cégünk ügyféltámogatói képességét a következő szintre juttassuk és ezzel hosszú távon megfelelő színvonalon szolgálhassuk ki ügyfeleinket, a legmodernebb ügyféltámogatói rendszerből kell, hogy kihozzuk a legtöbbet.
A Zendesk hivatalos partnereként a tervezéstől a bevezetésen át a működésoptimalizálásig támogatjuk ügyfeleinket a folyamatban.
Bevezetés és technikai támogatás
Bevezetés és technikai támogatás
A szakértői támogatásnak köszönhetően ki tudjátok hozni a maximumot a rendszer adta lehetőségekből. A technikai elakadásokban is tudunk segíteni.
-
Kommunikációs csatornák bekötése (email, chat, FB messenger, Instagram DM, whatsapp, stb)
-
Csoportok és szervezet hozzáadása
-
Branding és márkaarculathoz igazítás
-
Munkaidő és ügyfélszolgálati elérhetőség beállítása
-
Hibajegyek beálllítása
-
Tudásbázis létrehozás és finomhangolás
-
Help desk automatizálás chatbottal
-
Automatizációk, makrók létrehozása
-
CSAT és SLA beállítások létrehozása
-
Folyamatfejlesztés támogatása, ideértve a tartalom-életciklus menedzsment kidolgozását
-
Információs architektúra és tudásstruktúra kialakítása
CRM audit és tanácsadás
CRM audit és tanácsadás
Ha már bevezetésre került a Zendesk, de szeretnétek még tovább fejleszteni az ügyfélélményt vagy megvizsgálni, hogy minden rendszer beállítás megfelelő-e.
-
A meglévő tudásanyagok átvilágítása, gap analízis elkészítése
-
Folyamatok átvilágítása iparági legjobb gyakorlatok alapján
-
CSAT és SLA beállítások finomhangolása, elvárt hatékonyság elérése
-
Kommunikációs csatornák finomhangolása (email, chat, FB messenger, Instagram DM, whatsapp, stb)
-
Tudásbázis finomhangolása
-
Dashboardok, mérési logika kialakítása illetve hatékonyabb alkalmazása
-
Automatizációk és chatbot, messaging flow-k optimalizálása
Más rendszerekkel való integráció
Más rendszerekkel való integráció
A Zendesk önmagában is szuper. Más rendszerekkel integrálva pedig a cég működése még hatékonyabb lehet. Keressük meg együtt az integrációs lehetőségeket!
-
Alap sablonokon túlmenő személyre szabás
-
SSO integráció
-
Salesforce, ServiceNow, Microsoft Dynamics vagy egyéb CRM integráció
-
Értékesítés-támogató rendszerekkel való integráció
-
BI rendszerekkel való integráció
Felhasználók és adminisztrátorok (tovább)képzése
Felhasználók és adminisztrátorok (tovább)képzése
-
Az ideális szervezeti struktúra megtervezésének támogatása
-
Tudáscikkek szerkesztésének támogatása
-
Végfelhasználói képzések
-
Szervezeten belüli és végfelhasználói használatösztönzés