Marketing automatizációs rendszer bevezetése és az Exponea Customer Data Platform bemutatása
A Forrester előrejelzése szerint a marketing automatizációs eszközökre fordított költés globálisan 2023-ra eléri az évi 25,1 milliárd dollárt, ami a 2017-es érték több, mint duplája. A marketinges döntéshozók 55%-a tervezi a marketing technológiát érintő költés növelését a közeljövőben. Azonban hogyan lehet felkészíteni egy nagyvállalatot a marketing technológiák fejlesztésére? És mik azok a fontos, stratégiai sarokpontok, amiket mindenképp meg kell határozni egy marketing automatizációs rendszer bevezetése előtt?
Marketing automatizáció témájú webinárunkon ezekre a kérdésekre kaphatsz választ. Valós példán keresztül mutatjuk be, hogy mi volt az a metodológia, amire építve a Telenor Magyarországnak segítettünk eljutni az üzleti cél megfogalmazásától a marketing automatizációs rendszer kiválasztásáig.
Webinárunkon továbbá bemutatjuk az Exponea marketing automatizációs rendszerét, amely egyszerre rendelkezik a customer data platform, a mesterséges intelligencia és a konverziós ráta optimalizálás képességével. Segítségével egy szoftverben kezelheted az összes ügyféladatot, képezhetsz belőlük azonnal, viselkedés alapján szegmenseket, valamint indíthatsz releváns, minden csatornán konzisztens, valós idejű marketing kampányokat.
A webinár végén pedig kérdéseket tehetsz fel a Pattern tanácsadóinak és az Exponea szakértőjének a témában.
Időpont: 2020. július 7. 11:00-11:45
REGISZTRÁLJ MOST:Platform: Zoom (a regisztrációkor megadott e-mail címedre fogjuk elküldeni, hogyan tudsz majd csatlakozni)
Résztvevők:
Pattern Digital Consulting
Exponea:
Részletes program:
Válaszd ki, melyik szolgáltatásról szeretnél többet megtudni és keresni fogunk.