A Pattern Digital Consulting és IVSZ – Szövetség a digitális gazdaságért közös kutatása valós példákon, véleményeken és tapasztalatokon keresztül tárja fel, hogy 2020-ban milyen marketing technológiai megoldásokat alkalmaznak (vagy éppen nem alkalmaznak) a hazai cégek.
Az eredmények és következtetések hazai pénzügyi, telekommunikációs, FMCG, valamint egyéb szolgáltatásokat biztosító multinacionális vállalatok szakembereinek válaszai alapján születtek, így átfogó képet adnak a hazai marketing automatizációs helyzetről.
A tanulmány a nemzetközi trendekből, a jó és kevésbé jó gyakorlatokból, a szervezeti átalakulás és szemléletmód problémáiból is szemezget, gyakorlati megközelítéssel és valós példákkal hoz azoknak is kiváló inspirációt, akik még csak gondolkodnak az integrált marketingrendszerek használatán, vagy akár a szervezetbe való beépítéssel küzdenek.
Töltsd le a tanulmányt:
A Tanulmány tartalmaz:
Válaszd ki, melyik szolgáltatásról szeretnél többet megtudni és keresni fogunk.