Menu

Kihívások és megoldások: körkép a hazai marketing automatizációs helyzetről

A Pattern Digital Consulting és IVSZ – Szövetség a digitális gazdaságért közös kutatása valós példákon, véleményeken és tapasztalatokon keresztül tárja fel, hogy 2020-ban milyen marketing technológiai megoldásokat alkalmaznak (vagy éppen nem alkalmaznak) a hazai cégek.

Az eredmények és következtetések hazai pénzügyi, telekommunikációs, FMCG, valamint egyéb szolgáltatásokat biztosító multinacionális vállalatok szakembereinek válaszai alapján születtek, így átfogó képet adnak a hazai marketing automatizációs helyzetről.

A tanulmány a nemzetközi trendekből, a jó és kevésbé jó gyakorlatokból, a szervezeti átalakulás és szemléletmód problémáiból is szemezget, gyakorlati megközelítéssel és valós példákkal hoz azoknak is kiváló inspirációt, akik még csak gondolkodnak az integrált marketingrendszerek használatán, vagy akár a szervezetbe való beépítéssel küzdenek. 

 

Töltsd le a tanulmányt:
A kitöltés kötelező
A letöltéssel elfogadod az adatvédelmi irányelveinket és hozzájárulsz releváns marketing üzenetek fogadásához a marketing automatizációs tanulmánnyal kapcsolatban.

 

A Tanulmány tartalmaz:

  • 20 mélyinterjú tanulságai és meglátásai olyan nagyvállalatok marketing vezetőitől, mint a Coca-Cola, az NN Biztosító, a CIB Bank, a Cinema City Magyarország és a MasterCard
  • 5 lehetséges akadály, amely egy szervezeten átívelő marketing automatizációs projekt létrehozásakor merülhet fel
  • 4 marketing automatizációs szoftver szolgáltató álláspontja: SAP, Exponea, Oracle, RedPoint
  • A témához szervesen kapcsolódó témák: jog és complicance, célzási lehetőségek, rendszerképességek
  • A legfontosabb tanulságok összefoglalása minden fejezet végén

 

Telefon
+36 30 444 0276
Segíthetünk?

Válaszd ki, melyik szolgáltatásról szeretnél többet megtudni és keresni fogunk.

Tanácsadás

...
X