Menu

A megfelelő tudásmenedzsment üzleti értéke

By Dániel Farkas | április 30, 2019 1 minute reading time

Nincs sok jó tapasztalatom ügyfélként a call centerekkel. Ha komolyabb a probléma, és többször kell ugyanazon ügy miatt telefonálnom, nagyon jó eséllyel a második vagy harmadik hívásnál más információkat kapok mint előtte. Ilyenkor felvilágosítom az ügyintézőt, hogy mi hangzott el korábban és megkérem, legyen szíves megadni a helyes irányt a megoldás felé.

Az információk és az abból felépülő cégen belüli tudás konzisztenciája, transzparenciája és központosított menedzsmentje amellett, hogy nagyban növeli az ügyfélélményt (az enyémet biztosan) komoly hatékonyságnövelő elem az értékesítés területén is.

Tanácsadóként az utóbbi 3 évben számos helyen láttuk hogyan okoz problémát a széttöredezett tudás. Ez a probléma sok helyen ismert, de inkább lappang, hisz közvetlenül senki nem emeli ki az ügyfélszolgálati fluktuáció vagy éppen a nem megfelelő eladási eredmények okaként a tudásanyagok rendezetlenségét, hisz „van egy központi mappa, ott minden elérhető”.

Nagyon örültünk az IVSZ felkérésének, hogy tartsunk egy figyelemfelkeltő előadást a témában a DigitALL konferencián, hisz így volt alkalmunk átadni a tudás és a mérhető üzleti értékek közötti szoros összefüggéseket és a tudásmenedzsment rendszerekben rejlő szerteágazó lehetőségeket. Köszönjük még egyszer a lehetőséget, élőben itt tekinthető meg a fellépésünk, nem érdemes kihagyni 🙂 :

 

 

Segíthetünk?

Válaszd ki, melyik szolgáltatásról szeretnél többet megtudni és keresni fogunk.

Vagy keress minket itt...

Telefon
+36 30 444 0276