Menu

A megfelelő tudásmenedzsment üzleti értéke

Szerző Dániel Farkas | 2019. április 30. 1 perc olvasási idő

Nincs sok jó tapasztalatom ügyfélként a call centerekkel. Ha komolyabb a probléma, és többször kell ugyanazon ügy miatt telefonálnom, nagyon jó eséllyel a második vagy harmadik hívásnál más információkat kapok mint előtte. Ilyenkor felvilágosítom az ügyintézőt, hogy mi hangzott el korábban és megkérem, legyen szíves megadni a helyes irányt a megoldás felé. Ez a tapasztalatom is a tudásmenedzsment szinte teljes hiányát jelzi.

A tudásmenedzsment, mint hatékonyságnövelő eszköz

Az információk és az abból felépülő cégen belüli tudás konzisztenciája, transzparenciája és a központosított tudásmenedzsment, amellett, hogy nagyban növeli az ügyfélélményt (az enyémet biztosan) komoly hatékonyságnövelő elem az értékesítés területén is.

A tudásmenedzsment hatékonyságnövelő eszközként, az értékesítés és szolgáltatás színvonalának emelésével az ügyfelek számára egy professzionális attitűdöt is sugall, ami a bizalom kialakulását is támogatja.

Tanácsadóként az utóbbi 3 évben számos helyen láttuk hogyan okoz problémát a széttöredezett tudás. Ez a probléma sok helyen ismert, de inkább lappang, hisz közvetlenül senki nem emeli ki az ügyfélszolgálati fluktuáció vagy éppen a nem megfelelő eladási eredmények okaként a tudásanyagok rendezetlenségét, hisz „van egy központi mappa, ott minden elérhető”.

Nagyon örültünk az IVSZ felkérésének, hogy tartsunk egy figyelemfelkeltő előadást a témában a DigitALL konferencián, hisz így volt alkalmunk átadni a tudás és a mérhető üzleti értékek közötti szoros összefüggéseket és a tudásmenedzsment rendszerekben rejlő szerteágazó lehetőségeket. Köszönjük még egyszer a lehetőséget.

Ahogy mi látjuk a tudásmenedzsmentet

Élőben itt tekinthető meg a fellépésünk, nem érdemes kihagyni : )

 

 

 

Segíthetünk?

Válaszd ki, melyik szolgáltatásról szeretnél többet megtudni és keresni fogunk.

Vagy keress minket itt...

Telefon
+36 30 444 0276